rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 420   |   Dodanych dzisiaj: 19

Konsultant telefoniczny

Konsultant telefoniczny
Nasza firma - Unicall brand of Natural Pharmaceuticals - jest jednym z większych ContactCenter na Podkarpaciu. Poszukujemy do naszego zespołu osób zaangażowanych i nastawionych n ...

Pobitno, 2 pokoje, p ...

CENA:
2000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 514 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. ¶rednie techniczne - znajomo¶ć oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomo¶ć zagadnień zwi±zanych z akustyk± stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwi±zywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwi±zań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stał± pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne ¶rodowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedz± oraz do¶wiadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następuj±c± klauzul±: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

RST ENERGIA - firma branży elektroenergetycznej / fotowoltaicznej, poszukuje pracownika na stanowisko : INŻYNIER ELEKTRYK / PROJEKTANT / ASYSTENT PROJEKTANTA - branża elektryczna / energetyka zawodowa Wymagania : Wykształcenie wyższe (elektrotechnika, energetyka), Znajomo¶ć podstaw prawa budowlanego w zakresie projektowania, umiejętno¶ć sporz±dzania dokumentacji budowlanych, wykonawczych z przeznaczeniem dla farm fotowoltaicznych, znajomo¶ć branży fotowoltaicznej, umiejętno¶ć w obsłudze ¶rodowiska AutoCad, umiejętno¶ć obsługi ¶rodowiska MS Office (Excel, Word), samodzielno¶ć , konstruktywne my¶lenie, radzenie sobie problemami inżynierskimi , operatywno¶ć czynne prawo jazdy kategorii B, Oferujemy : wynagrodzenie adekwatne do umiejętno¶ci ze stałym wzrostem w zależno¶ci od rozwoju, premie za należyte wykonanie zadań, możliwo¶ć rozwoju zawodowego i nabycia nowych umiejętno¶ci, możliwo¶ć zapoznania się z najnowszymi technologiami w branży, możliwo¶ć zdobycia uprawnień budowlanych w zakresie projektowania oraz kierowania, pracę w renomowanej firmie o silnym potencjale rozwoju, Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. KONTAKT: 501 852 924 Aplikacje (życiorys i list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-30 14:11 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji I Stanowisko: Specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji II Miejsce pracy: Podkarpackie Centrum Nauki Łukasiewicz w Jasionce III Zakres obowi±zków: Utrzymanie w stanie gotowo¶ci eksploatacyjnej eksponatów interaktywnych wystaw Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz” (dalej zwanym PCN). Rozwi±zywanie problemów technicznych zwi±zanych ze sprawno¶ci± działania urz±dzeń i systemów wchodz±cych w skład eksponatów interaktywnych wystaw PCN. Systematyczna kontrola sprawno¶ci i stanu technicznego eksponatów zgodnie z harmonogramem, instrukcjami, DTR urz±dzeń. Konserwacja prewencyjna eksponatów. Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, elektronicznych i mechanicznych. Modernizacja zastosowanych rozwi±zań pod k±tem zwiększania bezpieczeństwa i bezawaryjno¶ci. Udział w przygotowywaniu harmonogramu napraw. Identyfikowanie i usuwanie usterek. Udział w montażu nowych eksponatów. Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej awarii i przegl±dów według dokumentacji serwisowej eksponatów. Udział w planowaniu, wykonaniu, zlecaniu i nadzorowaniu prac w zakresie regularnych przegl±dów technicznych, kalibracji, kwalifikacji konserwacji i remontów eksponatów, maszyn, urz±dzeń oraz instalacji i wyposażenia. Prowadzenie i ewidencja narzędzi niezbędnych do wykonywa

Dodane : 2025-05-27 12:43 + czytaj więcej

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Kasjer - Sprzedawca Miejsce pracy: Rzeszów (ul.Ofiar Katynia) Poszukujemy osób, które: - ceni± stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - s± uczciwe i lubi± pracę z ludĽmi - maj± pozytywne nastawienie - s± optymistyczne i u¶miechnięte Zakres obowi±zków: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - obsługa urz±dzeń fiskalnych - dbało¶ć o czysto¶ć i higienę sklepu dbało¶ć o ekspozycje towarów tel: 664 947 582 kontakt: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o doł±czenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw± z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)

Dodane : 2025-05-29 13:00 + czytaj więcej

Zatrudnię do pracy na stanowisku mięsne. Sklep w miejscowo¶ci Błędowa Tyczyńska.

Dodane : 2025-05-13 11:25 + czytaj więcej

Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIˇZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± przetargow± w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiaj±cym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyja¶nień. -Sporz±dzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowo¶ci± dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomo¶ć przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomo¶ć rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomo¶ć programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętno¶ć czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienno¶ć, odpowiedzialno¶ć, terminowo¶ć, komunikatywno¶ć -Mile widziane do¶wiadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego do¶wiadczenia i umiejętno¶ci -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwo¶ć zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-02 13:37 + czytaj więcej

Poszukujemy doswiadczonego baristy/tki do kawiarni w centrum Rzeszowa.Dobre warunki zatrudnienia.

Dodane : 2025-05-07 20:44 + czytaj więcej

Zatrudnię na etat do montażu bram garażowych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : 2025-05-30 08:08 + czytaj więcej

W zwi±zku z dynamicznym rozwojem firmy Energosieci Podkarpacie Sp. z o.o. zatrudnimy osobę na stanowisko Kierownika Robót Elektrycznych. Twój zakres obowi±zków -Negocjacje i kontraktowanie firm podwykonawczych -Sprawowanie bezpo¶redniego nadzoru nad robotami instalacji wewnętrznych i sieci zewnętrznych -Optymalizacja rozwi±zań projektowych -Narady z inwestorami, podwykonawcami -Nadzór i kontrola robót zgodnie z projektem i z budżetem -Kontrola terminowa i jako¶ciowa prowadzonych robót -Przygotowywanie produkcji - zamawianie materiału -Tworzenie dokumentacji powykonawczej -Opracowanie wycen i kosztorysów Nasze wymagania -Wykształcenie wyższe kierunkowe -Uprawnienia budowlane do projektowania/kierowania bez ograniczeń w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -Znajomo¶ć oprogramowania do projektowania Autocad, mile widziana znajomo¶ć programów kosztorysowych Zuzia, Norma -Min. roczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót -Znajomo¶ć przepisów techniczno-budowlanych -Dobra organizacja pracy własnej i umiejętno¶ć pracy w zespole -Dbało¶ć o jako¶ć i terminowo¶ć realizowanych zadań -Samodzielno¶ć, kreatywno¶ć i pozytywne nastawienie -Umiejętno¶ć analitycznego my¶lenia oraz planowania działań -Prawo jazdy kat. B To oferujemy -Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od do¶wiadczenia i posiadanych umiejętno¶ci -Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę lub umowa B2B -Możli

Dodane : 2025-06-04 12:25 + czytaj więcej

G2A.COM to największy na ¶wiecie marketplace z cyfrow± rozrywk±. Na naszej platformie ponad 30 milionów osób ze 180 krajów kupiło już przeszło 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Dlaczego? Sprzedawcy z całego ¶wiata prezentuj± u nas bogat± ofertę ponad 75 tysięcy cyfrowych kodów do gier, oprogramowania, kart podarunkowych, subskrypcji, DLC, przedmiotów w grach i zróżnicowanej cyfrowej rozrywki. Jeste¶my bezpieczn± platform± zakupow±, gdzie sprzedawcy gwarantuj± natychmiastow± dostawę. Co jeszcze nas wyróżnia? G2A.COM to miejsce współtworzone przez zespół 400 wyj±tkowych ekspertek i ekspertów, reprezentuj±cych 12 narodowo¶ci. Większo¶ć z nas pracuje hybrydowo, czę¶ć zdalnie lub stacjonarnie w wybranej lokalizacji. Nasze centrum R&D znajduje się w Rzeszowie, dodatkowo mamy biura w Warszawie i Krakowie. Główna siedziba firmy znajduje się w Hong Kongu, a centrala w Amsterdamie. Mówimy do siebie po imieniu, wzajemnie się wpieramy i dzielimy wiedz±. Działamy w oparciu o warto¶ci DEI - Diversity, Equity & Inclusion. Zapewniamy szerokie możliwo¶ci rozwoju - w 2023 roku zrealizowali¶my ponad 180 wydarzeń rozwojowych i wellbeing-owych. Pracujemy w dynamicznie zmieniaj±cym się ¶rodowisku, na bież±co wdrażamy i wykorzystujemy najnowsze technologie takie jak: sztuczna inteligencja (AI) czy rozszerzona rzeczywisto¶ć (AR), a także specjalistyczne rozwi±zania z zakresu cyberbezpieczeństwa.  Regularnie sprawdzamy zadowolenie z pracy. Według ostatniego badania aż 88% z nas jest zadowolony

Dodane : 2025-06-04 16:20 + czytaj więcej

Pozytywni CO2 - jeste¶my fundacj±, założon± przez jedna z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Głównym naszym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwi±zań ograniczaj±cych i neutralizuj±cych emisje CO2. Aktualnie rozpoczęła się nowa edycja nowego programu Czyste Powietrze i widzimy potrzebę wsparcie samorz±du w promowaniu projektu. Dlatego poszukujemy: Doradca ds Czystego powietrza w gminach Opis stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie obsługa w gminach osób potrzebuj±cych wsparcie w ramach programu Czyste powietrze i innych programów dotacyjnych. Co chcemy Ci zaoferować: Zespół nastwiony na wspólny cel i graj±cy do jednej bramki. Zadowolenie klientów oraz ich wdzięczno¶ć za kompleksow± termomodernizacje domu w ramach programu „Czyste powietrze”. Normowany czas pracy Realna możliwo¶ć awansu, 3 mln domów czeka na termomodernizację. Ci±gły rozwój, również poprzez szkolenia, - ponieważ naszym założycielem, jest jedna z największych firm szkoleniowych. Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już ponad 80 pracowników). Kartę Multi SPORT po okresie próbnym. Czego od Ciebie oczekujemy: Empatii i naturalnej umiejętno¶ci nawi±zywani nowych kontaktów. Nawi±zywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami. Przekonania, że warto ograniczać i elimin

Dodane : 2025-06-02 07:55 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i ¶rednich przedsiębiorstw (M¦P), samorz±dów i organów samorz±dowych (JST), organizacji pozarz±dowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z zwi±zku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporz±dzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporz±dzania wniosków pożyczkowych, sporz±dzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalno¶ci, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku do¶wiadczenia w branży zwi±zanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umie¶cić następuj±c± klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-15 13:26 + czytaj więcej

Firma budowlana z prawie 30-letnim do¶wiadczeniem, ¶wiadcz±ca usługi w zakresie budownictwa ogólnego, poszukuje Kandydatów na stanowisko: Kierownik robót budowlanych Miejsce pracy: Rzeszów Zadania: Analiza dokumentacji projektowej, Prowadzenie dokumentacji budowy, Koordynacja działań na budowie, Nadzór nad przebiegiem budowy, Zamówienia materiałów, Kontrola jako¶ci materiałów. Wymagania: Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne, Minimum roczne do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika robót przy budowie obiektów wielorodzinnych, Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, Znajomo¶ć programów AutoCad i MsOffice, Umiejętno¶ci czytania dokumentacji technicznej i projektowej, Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu. Gwarantujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Konkurencyjne wynagrodzenie, Możliwo¶ć rozwoju zawodowego, Pracę w jednej lokalizacji, Przyjazn± atmosferę i zgrany zespół, który zawsze służy pomoc±. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny – 530- 685-868 (Iza). Nie odbieram ? Napisz sms, oddzwonię! Nr wpisu do rejestru 13 471 jako BERKER DOMINIS Sp. z o.o.

Dodane : 2025-05-07 11:00 + czytaj więcej

Poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Montera w dynamicznie rozwijaj±cej się firmie z branży automotive. Doł±cz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwi±zania dla przemysłu motoryzacyjnego! Start: od zaraz, b±dĽ w wybranym preferowanym przez Ciebie terminie! Oferujemy możliwo¶ć przyuczenia dla osób bez do¶wiadczenia! Miejsce pracy: Austia, Francja, Włochy, Niemcy, Węgry, USA i inne CO BĘDZIESZ ROBIĆ: • Montować wyposażenie hal przemysłowych (np. elementy stalowe, konstrukcje itp.) • Obsługiwać elektronarzędzia (wkrętarki, szlifierki itd.) • Pracować w zgranym zespole ! KOGO SZUKAMY? • Osób z do¶wiadczeniem w branży, b±dĽ z chęci± nauki, • Gotowych do wyjazdu na min. 4–6 tygodni, • Samodzielnych, ale też potrafi±cych pracować w zespole, • Mile widziane prawo jazdy kat. B (ale nie wymagane). CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Darmowe zakwaterowanie oraz transport do pracy, • Odzież robocz± oraz narzędzia, • Możliwo¶ć przyst±pienia do ubezpieczenia grupowego, • Możliwo¶ć zdobycia do¶wiadczenia oraz rozwoju, • Masz kolegę, znajomego z którym chciałby¶ wyjechać? – u nas jest taka możliwo¶ć! • Możliwo¶ć długoterminowej współpracy w rozwijaj±cej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj! Aplikuj teraz ( CV - > e-mail: [użyj formularza kontaktowego]) lub skontaktuj się z nami telefonicznie – 533 221 819, aby dowiedzieć się więcej. Czekamy na Twoje zgłosz

Dodane : 2025-05-15 12:09 + czytaj więcej

Strona 12 z 35
zamknij
Zamknij